Az FIA megerősítette, hol használhatják majd a versenyzők az állítható hátsó szárnyat az előzéseknél Silverstoneban, a Nürburgringen és a Hungaroringen.
Silverstone
Két DRS zóna, önálló érzékelési ponttal. Az első zóna érzékelési pontja a 3-as, Village nevű kanyar előtt lesz, a szárnyakat meg majd az 5-ös, Aintree után lehet nyitni. A második zónát a Hangar egyenesben jelölték ki, ennek érzékelési pontja a 10-es kanyarban, a Maggots-ban lesz.
Nürburgring
A Német Nagydíjon is két DRS zóna lesz, saját érzékelési ponttal. Az első zóna érzékelési pontja a 10-es, Kumho kanyar előtt kerül kialakításra, a szárnyakat pedig a 11-es, BIT kanyart követően lehet majd nyitni. A második zóna a célegyenesben lesz, s ennek érzékelési pontját a 15-ös, Coca-Cola kanyar előtt, a boxbejárat után alakítják ki.
Hungaroring
Kanadához hasonlóan, a Hungaroringen is két DRS zóna lesz, egy érzékelési ponttal. Ahogy megszokott, az érzékelési pontot a 14-es, a célegyenesre ráfordító kanyar bejáratánál alakítják ki, a szárnyat pedig a célegyenesben lehet nyitni. Aztán, ha teljesítették az 1-es kanyart, újból nyitható lesz a szárny, így azt a második esetben csak a híd alatti rövid szakaszon lehet majd használni. Itt sok előzést nem fogunk látni és igazán az elszakadásra sem elég, így – szerintem – ez teljesen értelmetlen.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése